Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- İşə qəbul və işdən azad olunma proseslərinin tam sənədləşdiriməsi;
- ƏMƏS sistemini bilmə, sistem üzrə iş təcrübəsinə malik olma;
- Kadrların şəxsi işlərinin formalaşdırılması;
- Rəhbərliyə aylıq hesabatların hazırlanıb, təqdim edilməsi;
- İSB sistemində işçilərin sığorta olunması.
Tələblər:
- AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini mükəmməl səviyyədə bilməsi;
- İnsan resurslarının idarəolunması, funksiyaları, prosedurları haqqında biliyə sahib olması;
- İR proseslərinin əsas qaydalarını bilməsi;
- Mükəmməl səviyyədə Azərbaycan dili biliyi;
- MS Office proqramlarını əla səviyyədə bilməsi;
- İnsan resursları sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə cavab verdiyiniz və bu vəzifəyə müraciət etmək istədiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtu ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Email-ın mövzu hissəsində vəzifənin adını göstərilən şəkildə qeyd edin “Kadr əməliyyatları üzrə mütəxəssis (Lənkaran)”.